12 põhjust, miks sotsiaalmeedia turundus on hädavajalik väikeettevõttele
Pole üllatav, et väikeettevõtted toetuvad oma sihtrühmani jõudmiseks üha enam sotsiaalmeedia turundusele. Sotsiaalmeedia turundus on väikeettevõtete jaoks üks kuluefektiivsemaid ja tõhusamaid viise oma kliendibaasi laiendamiseks ja kaubamärgi tuntuse suurendamiseks. Selles artiklis käsitletakse 12. peamist põhjust, miks sotsiaalmeedia turundus on väikeettevõtete turunduses hädavajalik.
1. Sotsiaalmeedia turundus on taskukohane
Sotsiaalmeedia kasutamine on tasuta, mis tähendab, et te ei pea oma väikeettevõtte jaoks sotsiaalmeedias kohaloleku loomiseks maksma sentigi. Saate sotisaalmeedia turundust kasutada isegi siis, kui teil on kitsas eelarve.
2. Alustamine on lihtne
Kui teil pole sotsiaalmeediaga kogemusi, ärge muretsege. See pole üldse keeruline. Lihtsalt veenduge, et sisu oleks kvaliteetne ja huvitav, et inimesed tahaksid seda jagada. See aitab teil saada rohkem kliente.
3. Sotsiaalmeedia turundus on suurepärane viis laia vaatajaskonnani jõudmiseks
Sotsiaalmeedia turundus on suurepärane viis laia publikuni jõudmiseks. Kui soovite jõuda inimesteni erinevates geograafilistes asukohtades, on sotsiaalmeedia selleks parim viis.
4. Sotsiaalmeedia turundus aitab teil kogukonda luua
Sotsiaalmeedia turundus aitab kaasa veebikogukonna loomises. Inimesed saavad teie brändi ja toodete kohta rohkem teada. See aitab luua lojaalset kliendibaasi.
5. Saate suhelda klientidega isiklikul tasandil
Sotsiaalmeedia turundus on suurepärane viis oma klientide ja potentsiaalsete klientidega suhtlemiseks. See paneb nad tundma, et hoolite oma klientidest.
6. Sotsiaalmeedia turundus aitab teil tõsta usaldusväärsust oma ettevõtte vastu
Sotsiaalmeedia turundusega jõuate inimesteni, kes poleks teie ettevõttest muidu kuulnudki. Kui nad näevad, et olete kogukonna aktiivne liige, aitab see neil teid usaldada ja teiega äri teha.
7. Sotsiaalmeedia turundus aitab leida uusi töötajaid
Sotsiaalmeedia turundus võib aidata teistest eristuda. Kui potentsiaalne töötaja näeb, et olete sotsiaalmeedias kohal, võib ta võtta suurema tõenäosusega ühendust.
8. Sotsiaalmeedia turundus muudab teid professionaalseks
Sotsiaalmeedia turundus on suurepärane viis panna inimesi ettevõtet tõsiselt võtma.
9. Sotsiaalmeedia turundus võimaldab teil näidata oma ettevõtte inimlikku poolt
Sotsiaalmeedia turundus võimaldab näidata oma äri inimlikku poolt. Saate jagada lugusid ja kogemusi, millega teie kliendid samastuvad.
10. Sotsiaalmeedia turundus aitab hoida oma kliente õnnelikuna
Sotsiaalmeedia turundus võimaldab teil kuulata, mida teie kliendid soovivad ja vajavad. See võib aidata teil suurendada oma klientide rahulolu.
11. Sotsiaalmeedia turundusega on võimalik oma sihtrühma täpselt sihtida
Kui teate, kuidas sotsiaalmeedia turundust kasutada, saate oma kliente sihtida. Saate kasutada klientidelt kogutud andmeid nendele asjakohaste reklaamide loomiseks. See suurendab võimalust nad teie reklaamidel klõpsavad ja teie kodulehte külastavad.
12. Sotsiaalmeedia turundus on mõõdetav
Kasutades sotsiaalmeedia turundust saate mõõta, kui tõhusad on teie reklaamid. Saate teada, millised reklaamid töötavad teistest paremini. See aitab teil edaspidi teha turunduseelarvet optimeerida.
Sotsiaalmeedia turundus on suurepärane viis oma valdkonnas ja turul konkurentsis püsimiseks. Kui vajate abi sotsiaalmeedia turunduse strateegiaga, võtke meiega ühendust juba täna.