4 põhjust, miks lõpetada põdemine fännide arvu pärast

Ettevõtte omaniku või turundusjuhina olete võib-olla avastanud end stressis selle pärast, kui palju teie kaubamärgil on sotsiaalmeedias fänne. Lõppude lõpuks, kas fännide arv ei ole otseselt seotud teie turundustegevuse eduga? Reaalsus on see, et sotsiaalmeedia konto fännide arv ei näita tingimata teie kaubamärgi populaarsust. Tegelikult võivad ettevõtted, kellel on vähem fänne, olla sageli sama edukad kui ettevõtted, kellel on miljonite fännidega sotsiaalmeedia kontod.

Siin on neli põhjust, miks lõpetada muretsemine fännide arvu pärast ja hakata keskenduma oma turundusstrateegia teistele aspektidele.

1. Teie fännide kvaliteet loeb rohkem kui hulk

Tähtis pole ainult sotsiaalmeedias jälgijate arv, vaid ka nende jälgijate kvaliteet. Väike rühm väga kaasatud ja lojaalseid fänne on palju rohkem väärt kui suur rühm mitteaktiivseid fänne. Kui loote sotsiaalmeedia konto, ärge oodake, et kõik maailmas teid jälgiksid. Peaksite keskenduma inimestele, kellele teie tooted ja teenused meeldivad, mitte neile, kellele see ei meeldi.

2. Fännidele keskendumine võib teie tähelepanu oluliselt kõrvale juhtida

Kui kulutate aega ja energiat uute fännide meelitamiseks, võtate aega ära toote või teenuse loomiselt, mis teie olemasolevatele fännidele meeldiks. Selle asemel keskenduge oma praegustele fännidele väärtuse pakkumisele ja neist saavad teie kaubamärgi saadikud, kes meelitavad juba ise ligi uusi fänne.

3. Sotsiaalmeedia fännid ei ole tingimata teie sihtturg

See, et keegi jälgib sinu kaubamärki sotsiaalmeedias, ei tähenda veel, et ta on osa sinu sihtturust. Tegelikult teevad paljud inimesed, kes jälgivad brände sotsiaalmeedias, seda pigem meelelahutuse või uudiste eesmärgil, mitte sellepärast, et nad on ostust huvitatud. Seepärast ei tasu klammerduda oma sotsiaalmeedia fännide numbri pidevasse kontrollimisse. Selle asemel püüdke oma sihtrühmani jõuda läbi teiste viiside, näiteks tasulise reklaami või meiliturunduse kaudu.

4. On olulisemad mõõdikud kui fännide arv

On palju muid mõõdikuid, mis on teie turundustegevuse edukuse mõõtmisel olulisemad kui sotsiaalmeedia jälgijad. Näiteks peaksite keskenduma sellistele mõõdikutele nagu kodulehele tulev liiklus, konversioonimäär või meililoendi kasv.

Kuigi sotsiaalmeedia fännide arv võib olla edevuse mõõdik, on olemas olulisemad asjad, millele keskenduda, kui soovite oma ettevõtet kasvatada. Ärge muretsege oma sotsiaalmeedia fännide arvu pärast liigselt – keskenduge selle asemel tulemuste saavutamisele oma turundusstrateegia muudes valdkondades.

Previous
Previous

7 viisi, kuidas e-kaubanduses suurendada klientide lojaalsust

Next
Next

Kuidas teha korralik sotsiaalmeedia turundusaudit?