5 taktikat parendamaks oma remarketing ehk taasturundus strateegiat
Remarketing ehk taasturundus kampaaniad võivad olla võimas tööriist ettevõtetele, kes soovivad oma konversioonimäärasid tõsta. Remarketingi abil saate oma reklaame sihtida inimestele, kes on teie kodulehte eelnevalt külastanud või kes on teie kaubamärgi vastu juba varasemalt huvi üles näidanud. See tagab, et teie reklaamid on asjakohased, mis omakorda suurendab konversiooni tõenäosust.
Pelgalt remarketing kampaania käivitamisest aga edu saavutamiseks ei piisa. Jõupingutuste tõeliselt optimeerimiseks ja investeeringutasuvuse parendamiseks on oluline rakendada õigeid taktikaid. Selles artiklis käsitleme viit strateegiat, mis aitavad teil remarketing kampaaniaid täiustada ja konversioone suurendada. Olenemata sellest, kas otsite viise, kuidas olemasolevaid jõupingutusi veelgi paremaks muuta või alles alustate remarketingi kampaaniatega, aitavad need näpunäited teil kindlasti oma reklaamidega paremaid tulemusi saada.
1. Veenduge, et teie remarketing kampaaniad oleksid asjakohased
Mis mõtet on kasutajatele uuesti turundada, kui te ei kavatse asjakohaseid reklaame esitada? Kui seadistate ebaolulisi reklaame, läheb see teile rohkem maksma ja lõpuks võib teie sihtrühma huvi hoopis ära kaotada. Teie remarketing reklaam peaks olema asjakohane nii teie ettevõtte kui ka klientide jaoks. See võib tähendada reklaamide ja maandumislehtede loomist, mis kajastavad täpselt seda, mida kasutajad otsivad ning remarketing jõupingutuste kohandamist konkreetsetele kliendisegmentidele.
2. Kasutage erinevaid remarketingi kanaleid
Kuigi Google Ads on kõige populaarsem remarketingi platvorm, pole see ainus. Teised platvormid hõlmavad Facebooki ja Bingi reklaame, mis võimaldavad teil jõuda suurema vaatajaskonnani. Erinevate uuesti turundamise kanalite kasutamine mitte ainult ei aita teil jõuda rohkemate inimesteni, vaid võimaldab teil ka testida ja näha, millised kanalid teie ettevõtte jaoks kõige paremini sobivad. Tõhususe maksimeerimiseks proovige kasutada erinevaid kanaleid klienditeekonna eri etappides.
3. Looge sihitud reklaamirühmad
Remarketingi kampaaniate seadistamisel looge sihitud reklaamirühmad iga kliendisegmendi jaoks, mida soovite sihtida. Oluline on luua mitu reklaamirühma, mis sihivad sarnaseid vaatajaskondi, kuid millel on erinev sõnum. See võimaldab teil näidata igale rühmale kõige asjakohasemaid reklaame ja tagada, et teie uuesti turundamise jõupingutused on võimalikult tõhusad.
4. Kasutage dünaamilist remarketingi võimalust
Dünaamiline remarketing on võimas tööriist, mis aitab teil oma reklaame iga kasutaja jaoks isikupärastada. Näidates kasutajatele reklaame, mis põhinevad nende varasematel interaktsioonidel teie kodulehe või e-poega, saate veelgi parandada oma taasturundamise kampaaniate asjakohasust ja suurendada konversioonide tõenäosust.
5. Testige, testige, testige!
Nagu kõigi turunduskampaaniate puhul, on oluline oma uuesti turundamise jõupingutusi pidevalt testida ja optimeerida. Proovige erinevaid reklaamivorminguid, sõnumeid ja sihtimisvalikuid, et näha, mis teie ettevõtte jaoks kõige paremini sobib.
Taasturundamine on suurepärane viis klientide kodulehele tagasi toomiseks, kuid ainult siis, kui seda tehakse õigesti. Kasutage neid viit nõuannet veendumaks, et teie remarketing strateegia on läbi mõeldud ja efektiivne, et saaksite nautida kõiki selle võimsa turundustööriista eeliseid. Juhul kui vajate abi remarketing kampaaniate seadistamisega võtke meiega ühendust juba täna.