7 ideed, kuidas teha digiturundust väikese eelarvega

7 ideed, kuidas teha digiturundust väikese eelarvega

Tänapäeva digimaailmas peavad ettevõtted sageli investeerima aega ja raha selleks, et digiturunduses edumaad saavutada. Sellegipoolest on ettevõtetel endiselt võimalusi digiturunduse tegemiseks väikese eelarvega. Selles artiklis anname 7 ideed, kuidas ka piiratud eelarvega tõhusalt digiturundust teostada.

1. Esitage oma digiturunduse kampaaniates selge üleskutse tegutsemiseks

Tõhusa kutse tegevusele loomiseks ei pea te olema digiturunduse ekspert. Tegelikult ei pea te isegi turundusekspert olema. Lihtne üleskutse tegevusele aitab teil digiturundusega alustada ja see ei pea teile üldse midagi maksma.

2. Kasutage sotsiaalmeedia turundust

Sotsiaalmeedia turundus on ettevõtete jaoks üks tõhusamaid viise oma sihtturule jõudmiseks. Ei ole vaja isegi alguses kulutada raha digiturunduse agentuuri palkamiseks, sest sotsiaalmeedia turundusega alustamine on täiesti tasuta.

3. Looge blogi

Blogimine on veel üks tõhus viis oma sihtturule jõudmiseks ilma raha kulutamata. Saate oma blogi kasutada täiendava teabeallikana või klientidega suhtlemise vahendina. Blogimine ei ole midagi uut aga samas aitab pidev postituste tegemine oma kodulehele saavutada paremat positsiooni otsingumootori tulemustes.

4. Kasutage e-posti turundust

E-posti turundus on suurepärane viis klientidega ühenduses hoidmiseks ja oma brändi ülesehitamiseks. Saate oma meiliturunduse kampaaniatega täiesti tasuta alustada kasutades selliseid tööriistu nagu MailChimp või Smaily.

5. Kasutage otsingumootori optimeerimist (SEO-d)

Otsingumootoritele optimeerimine (SEO) on hea viis oma ettevõtte nähtavuse suurendamiseks internetis. Otsingumootoritele optimeerimine on teie kodulehe täiustamise protsess, et saavutada otsingumootorites kõrgem koht. Oleme kirjutanud artikli, kus loetletakse mõned põhjused, miks SEO on kulutõhus meetod klientide saamiseks.

5. Looge veebireklaami kampaania

Veebireklaam on veel üks viis uute klientide leidmiseks. Saate kasutada Google Ads'i, Facebooki reklaame või mõnda muud sarnast teenust. Teie eelarve ei pea olema isegi suur, sest Facebookis saate näiteks alustada eelarvega 1 euro päevas.

6. Alustage podcasti

Taskuhäälingusaated on suurepärane viis oma kodulehele lisasisu loomiseks ja need on samuti väga populaarsed. Saate rääkida oma teadmistest, avaldada arvamusi ja jagada teavet.

7. Looge veebiseminar

Veebiseminarid on veebipõhised esitlused, mis võimaldavad teil oma külastajatele oma niši õpetada. Seda võimalust saate kasutada oma teenuste eeliste selgitamiseks, näpunäiteid toote kasutamiseks ja küsimustele vastamiseks.

Tegelikult on palju võimalusi, kuidas digiturundust teha väikese eelarvega. Siin tõime välja ainult mõned ideed, mida saate oma ettevõtte digiturunduses kasutada. Loodetavasti andis see postitus inspiratsiooni leidmaks veel teisigi võimalusi oma digiturunduse eelarve optimeerimiseks. Kui vajate abi otsustamisel, mis on teie ettevõtte jaoks kõige tõhusamad ja kulusäästlikumad viisid uute klientideni jõudmiseks, siis miks mitte broneerida meiega tasuta strateegia sessioon.

Previous
Previous

12 põhjust, miks kuvada oma ettevõtte kultuuri sotsiaalmeedias

Next
Next

Miks Metaverse on digiturunduses järgmine suur asi?