8 viisi, kuidas parendada kodulehe konversioonimäära
Kodulehe konversioonimäär on oluline mõõdik, mida tasub jälgida igal ettevõttel, kellel on koduleht. Kodulehe konversioonimäär on nende külastajate protsent, kes teevad soovitud toimingu, näiteks sooritavad ostu või tellivad uudiskirja. Kui teie kodulehe konversioonimäär on madal, tähendab see, et enamik teie ettevõtte kodulehe külastajatest ei võta ette soovitud toiminguid.
Kodulehe konversioonimäära parendamiseks on mitmeid viise ja see, milliseid meetodeid kasutate, sõltub teie ettevõtte konkreetsetest eesmärkidest. Siiski on mõned üldised nõuanded, mis aitavad suurendada konversioone mistahes tüüpi kodulehel. Toome välja mõningad meetodid konversioonimäära suurendamiseks:
1. Veenduge, et teie kodulehel oleks lihtne navigeerida
Teie asutuse kodulehel navigeerimine peaks olema kergesti arusaadav ka inimestele, kes ei kasuta internetti igapäevaselt. Kui külastajad ei leia seda, mida nad otsivad, lahkuvad nad tõenäoliselt teie asutuse veebilehelt.
2. Kasutage kaasahaaravat visuaalset kujundust
Visuaalid on võimas viis külastajate kaasamiseks ja nende hoidmiseks teie asutuse kodulehel. Kasutage kindlasti kvaliteetseid pilte ja videoid, mis äratavad tähelepanu ja huvi.
3. Pakuge midagi väärtuslikku
Veenduge, et teie koduleht pakub külastajatele midagi väärtuslikku. Olgu see siis informatiivne sisu, kasulikud ressursid või meelelahutuslik sisu, andke inimestele põhjus viibida kodulehel pikemalt.
4. Kasutage veenvat sisuteksti
Teie veebilehe sisutekst peaks olema selge, lühike ja veenev. Keskenduge kindlasti soovitud tegevusest saadavale kasule, näiteks sellele, miks uudiskirjaga liitumine on kodulehe külastajale kasulik.
5. Lisage tugev üleskutse tegutsemiseks
Tehke külastajatele soovitud tegevuse sooritamine lihtsaks, lisades tugev üleskutse tegutsemiseks. Tehke üleskutse ülejäänud leheküljest eristuvaks.
6. Testige erinevaid elemente
Ilma testimata ei saa kunagi kindel olla, milline element teie kodulehel kõige paremini toimib. Proovige erinevaid pealkirja, üleskutseid, pilte ja kujundust, et näha, mis nendest annab parimaid tulemusi.
7. Hoidke koduleht värskena
Hoidke oma koduleht värskena, lisades sinna regulaarselt uut sisu. See innustab inimesi külastama teie kodulehte uuesti ning aitab teie asutuse kodulehel saavutada ka otsingumootorites kõrgema positsiooni.
8. Tehke kontakteerumine lihtsaks
Veenduge, et külastajad leiavad hõlpsasti teie asutuse kontaktandmed. Lisage igale leheküljele e-posti aadress, telefoninumber või kontaktvorm.
Neid nõuandeid järgides saate luua kodulehe, mis muudab teie asutuse kodulehe külastajad palju tõenäolisemalt klientideks. Kui teie kodulehe konversioonimäär on madal, kaaluge mõnede nende meetodite rakendamist, et tulemusi parandada.
Kui vajate abi oma veebilehega või veebilehe konversioonimäära parandamisega, võtke meiega ühendust. Me saame aidata teha uue kodulehe või optimeerida juba olemasolevat veebilehte, et kodulehe konversioonimäär oleks kõrgem.