Kõige levinumad põhjused, miks teie e-maili kampaaniad ebaõnnestuvad

Kui teie e-maili kampaaniad ei anna soovitud tulemusi, võib selle põhjuseks olla mitmed erinevad tegurid. Siin on mõned levinumad põhjused, miks e-maili kampaaniad ebaõnnestuvad.

1. Te ei segmenteeri oma e-maili saajate loendit

Eduka e-maili turunduse üks võtmeid on oma e-maili saajate loendi segmenteerimine nii, et saadaksite just õigetele inimestele asjakohaseid e-kirju. Kui te oma e-maili saajate loendit ei segmenteeri, siis on tõenäoline, et teie e-mailid ei saa piisavalt tähelepanu, kuna e-mailid ei ole neid saavate inimeste jaoks asjakohased.

2. Te ei isikupärasta oma e-kirju

Teine oluline e-maili turunduse aspekt on e-mailide isikupärastamine. Inimesed tahavad tunda, et nendega suheldakse kui üksikisikuga, mitte ainult osana näota massist. Kui te ei isikupärasta oma e-kirju, siis jätate kasutamata võimaluse oma e-maili tellijatega sügavamal tasemel kontakte luua.

3. Te ei paku väärtust

Kui soovite, et inimesed e-mailidele reageeriksid, peavad teie e-maili turunduskampaaniad pakkuma väärtust. See võib olla põnev ja huvitav sisu, eripakkumised või muu, mis võiks teie sihtrühmale huvi pakkuda. Kui te ei paku väärtust, siis on tõenäoline, et inimesed kaotavad kiiresti teie e-kirjade vastu huvi.

4. Te ei ole järjekindel

E-maili turundus nõuab järjepidevust, kui soovite tulemusi näha. See tähendab e-kirjade regulaarset saatmist ning ühtse tooni ja stiili säilitamist kogu suhtluse vältel. Kui te ei ole järjekindel, siis on tõenäoline, et teie e-mail turunduse jõupingutused aja jooksul hääbuvad.

5. Te ei mõõda oma tulemusi

On oluline mõõta oma e-maili turunduskampaaniate tulemusi, et saaksite kindlaks teha, mis töötab ja mis mitte. Ilma mõõtmiseta on võimatu teada, kas teie e-maili turunduse jõupingutused tasuvad end ära või mitte.

Mõistes mõningaid levinumaid põhjuseid, miks e-maili turunduskampaaniad ebaõnnestuvad, saate teha muudatusi ja parendusi, et tagada oma järgmise kampaania edu. Juhul kui vajate abi e-maili kampaaniate tegemisega, võtke meiega julgelt ühendust juba täna.

Previous
Previous

10 levinud viga, mida sisuturundajad peavad kindlasti vältima

Next
Next

12 põhjust, miks kuvada oma ettevõtte kultuuri sotsiaalmeedias