Miks kodulehe tegemise hind võib niivõrd palju kõikuda?

Uue kodulehe tegemine on suurepärane viis oma haarde laiendamiseks, kuid selle tegemise hind võib oluliselt erineda. Summa, mille ettevõtted oma kodulehe tegemisele kulutavad, sõltub suuresti funktsioonidest ja kujunduselementidest, mida soovitakse uuele kodulehele lisada.

Neil, kes alles alustavad, võib olla raske kindlaks teha, milline on parim valik kodulehe loomiseks ilma eelarvet lõhki ajamata. See artikkel uurib, miks kodulehe tegemise hind nii palju kõigub ja annab kasulikke näpunäiteid selle kohta, kuidas tagada, et saate kodulehte tehes oma raha eest kõige parema tulemuse.

Uue kodulehe tegemise maksumuse hindamisel on mitu tegurit, mis võivad lõpphinda mõjutada. Lehekülgede arv kodulehel on tavaliselt üks suurimaid tegureid, mis määrab, kui palju uue kodulehe tegemine maksma läheb. Mida rohkem lehti tuleb lisada, seda kõrgem on kodulehe tegemise hind.

Teine oluline tegur, mis määrab, kui palju uus koduleht maksab, on selle loomiseks vajalik disaini- ja arendusoskuste tase. Näiteks nõuab koduleht, millel on palju sisu ja palju keerukaid funktsioone, rohkem disaini- ja arendusoskusi kui tavaline staatiline koduleht.

Kolmas tegur, mis võib mõjutada uue kodulehe tegemise hinda, on platvorm või sisuhaldussüsteem (CMS), millele see tehakse. Mõne sisuhaldussüsteemi ostmine on kallim ja nende kasutamine keerulisem kui teistel. See tähendab, et kodulehe loomise hind võib olla kõrgem, kui see luuakse kallimal platvormil või CMS-il.

Neljas tegur, mis võib mõjutada uue kodulehe tegemise hinda, on disaini- ja arendustöö kvaliteet. Kõrgelt kvalifitseeritud disainerid ja arendajad suudavad luua keerukamaid koduleht kiiremini kui nende kogenematud kolleegid, kuid tavaliselt nende tunnihind võib olla ka kõrgem.

Kuidas aga tagada seda, et saaksite oma kodulehe tegemise eelarvega parima tulemuse? Siin on neli näpunäidet, mis aitavad kodulehe tegijat valida.

1. Leidke kodulehe tegija, kes on nii kogenud kui ka taskukohane

Hea kodulehe tegija mõistab teie ettevõtet ja loob seejärel kujunduse, mis räägib teie ettevõttest viisil, mis ainult ei meeldi potentsiaalsetele klientidele vaid ka konventeerib nad müügikontaktideks. Hea kodulehe tegija mõistab ka seda, et kujundus peab olema hõlpsasti navigeeritav, selge ning kergesti uuendatav.

Heal kodulehele tegijal on ette näidata tööde portfell ning oma klientide edulood.

2. Veenduge, et kodulehe tegija mõistab ettevõtte sihtrühma

Igal ettevõttel on oma sihtrühm ja ärimudel. Hea kodulehe tegija püüab võimalikult täpselt mõista ettevõtte kliente ja suudab luua kodulehele sisu, mis potentsiaalset klienti köidab ning ka soovitud tegevust ette võtma paneb.

3. Veenduge, et kodulehe tegija oleks valmis kodulehte vajadusel haldama

Isegi kui koduleht on valmis, võib see vajada pidevat värskendust ja mõningaid uuendusi. Hea kodulehe tegija on valmis kodulehte vajadusel ka haldama.

4. Veenduge, et kodulehe tegija suudab kodulehele luua hea otsingumootoritele optimeerimise strateegia

Hea koduleht peaks olema hõlpsasti leitav inimestele, kes otsivad seda otsingumootoritest. Kodulehe tegemise hinda küsides tasub uurida, kas algne otsigumootoritele optimeerimine on hinna sees.

Selleks, et tagada seda, et saaksite uue kodulehe tegemisel parima tulemuse hea hinna eest, oleks hea kui arvestate nende teguritega. Mida rohkem teate kodulehe tegemise protsessist juba eelnevalt, seda paremini saate ka oma eelarvest kinni pidada.

Kui plaanite teha oma ettevõtte jaoks uut kodulehte, võtke meiega juba täna ühendust. Teeme hea meelega uue kodulehe projekti jaoks hinnapakkumise ja anname oma teenuste kohta lisateavet.

Previous
Previous

2023. aasta B2B digiturunduse trendid

Next
Next

7 põhjust, miks luua endale järgmiseks aastaks digiturunduse strateegia