Muutke oma sisu silmapaistavaks neid 7. näpunäidet järgides

Muutke oma sisu silmapaistavaks neid 7. näpunäidet järgides

Internetis oleva sisu ülekülluse tõttu võib olla raske oma sisuga silma paista. Olenemata sellest, kas kirjutate blogipostitusi, loote videoid või koostate esitlusi, aitavad need 7. nõuannet kindlasti luua sisu, mis köidab teie publiku tähelepanu ja paistab silma. Selles artiklis arutleme, kuidas konkreetseid tehnikaid kasutades luua ainulaadset ja meeldejäävat sisu.

Siin on 7 strateegiat, kuidas muuta oma sisu silmapaistvamaks:

1. Muutke oma sisu spetsiifiliseks, mitte üldiseks

Esimene asi, mida peate sisu loomisel tegema, on muuta see võimalikult konkreetseks. Sisu loomisel on lihtne olla üldine lootusega, et see läheb siis korda paljudele inimestele. Kui aga soovite, et teie sisu oleks meeldejääv ja silma paistaks, tuleks see konkreetseks muutma. Parim viis selleks on mõelda konkreetsete inimeste probleemide, vajaduste ja soovide peale. Seejärel on teil võimalik lähtuda just nendest punktidest oma sisu loomisel.

2. Kasutage loendeid kergesti seeditava sisu loomiseks

Teine viis sisu silmapaistvamaks muutmiseks on loendite kasutamine. Loendid on suurepärane viis erinevate punktide või teabe esiletõstmiseks. Nende abil saate loetleda millegi eelised või esitada üksikasju selle kohta, kuidas midagi teha. Samuti saate neid kasutada teatud ideede rõhutamiseks, et need sitrühmale paremini meelde jääks.

3. Kasutage lugusid meeldejääva sisu loomiseks

Kui soovite kirjutada suurepärast sisu, võite sellesse lugusid lisama. Lood aitavad teil publikut kaasata ja nende tähelepanu võita. Need on tihti emotsionaalsed ja kergesti loetavad, mis muudab need väga köitvaks.

4. Kasutage küsimusi oma lugejate kaasamiseks

Küsimuste esitamine aitab teil lugejaid kaasata ja suunata neid tegutsema. Küsige neilt nende kogemuste, probleemide või muu kohta, mis on teie sisuga seotud. Küsimuste küsimine võib olla suurepärane viis kaasahaarva sisu loomiseks, mis teie lugejaid huvitab.

5. Kasutage lõigu kohta ühte ideed

Võib tunduda ahvatlev püüda koondada kõik oma ideed ühte lõiku, kuid see võib muuta teie lugejate jaoks mõtete järgimise keeruliseks. Kui jagate oma ideed väiksemateks lõikudeks ja liigendate oma sisu, on teie lugejatel lihtsam artikli või loo kulgu jälgida.

6. Reklaamige oma sisu

Võite arvata, et teie sisu räägib enda eest, kuid te ei saa eeldada, et see tõmbab lugejaid ligi, kui te seda ei reklaami. Veenduge, et teie sihtrühm teaks teie sisust, reklaamides seda sotsiaalmeedia või muude kanalite kaudu.

7. Jälgige oma analüütikat

Oluline on oma analüütikat jälgida, et näha, mis töötab ja mis mitte. Kasutage Google Analyticsit, sotsiaalmeedia kanalite analüütika võimalusi või mõnda muud tööriista, et jälgida, kuidas inimesed teie sisu tarbivad. Kui näiteks mõni postitus ei toimi nii hästi, kui ootasite, proovige kaasatuse suurendamiseks seda kohandada või vormingut muuta.

Neid näpunäiteid järgides saate muuta oma sisuturundusstrateegia tõhusamaks ja tagada, et teie sisu eristub teistest. Sisuturundus võib nõuda aega ja vaeva, kuid see on seda väärt, kui soovite luua pikaajalisi suhteid oma sihtrühmaga. Kui olete oma sithrühmaga suhte loonud, usaldavad nad teid tõenäolisemalt ning teil on tulevikus neid lihtsam veenda soovitud tegevust ette võtma. Juhul kui vajate oma sisuloomega abi, siis broneerige meiega kiire tasuta strateegia sessioon.

Previous
Previous

Kuidas teha korralik sotsiaalmeedia turundusaudit?

Next
Next

9 peamist sammu oma digiturunduse süstematiseerimiseks