Sõna võtab Kadri Tamme Liven AS-ist:
Olime teinud kampaaniastutsakaid erinevate partneritega varem, kuid nn püsipartner puudus. Samuti puudus minul endal isiklik kogemus kampaania ülesseadmisega.
Meil oli välja valitud kindel arendusprojekt, mida soovisime kampaanias reklaamida ning teadsime ka copywriterit, keda kasutada.
Eesmärke oli mitu - et saaks omal käel praktiseerida kampaania ülesseadmist ning seeläbi õppida ja loomulikult eeskätt konkreetse arendusprojekti reklaamimise läbi huviliste kogumine. Samuti, kuidas teha tulemuste analüüsi.
Koostöö laabus hästi - kohtumistel tuli alati ise palju kaasa mõelda.
Ka kampaania tulemus vastas ootustele. Meil ei olnud küll pannud kindlat arvu eesmärgiks huviliste kogumise osas, kuid oli soov katsetada pikkade tekstidega reklaame.
Kuulise ajavahemiku jooksul saime peaaegu sama palju huvilisi, kui varasemalt poole aasta jooksul kogudes. Seega võis pidada kampaaniata kindlasti õnnestunuks.
Hetkel olemegi koostööd pikendanud ning vaatame, mis lähikuud meile toovad. Loomulikult on võib olla “lihtsam”, kui agentuur teeb niiöelda kõik meie eest, seadistab ja paneb üles; vastutab sisu eest jne, aga mul oli oluline praktiseerida kõike seda ka ise, et tulevikus tellijana olla teadlikum, mida ja kas tellime.
Soovid teada mida teie ettevõte võiks digiturunduses veelgi paremini teha? Broneeri endale tasuta digiturunduse diagnostika konsultatsioon siit.
Soovid saavutada digiturundusega samasuguseid tulemusi?