Taju.space lansseerimine.

Ettevõte ilma hea digiturunduse plaanita on nagu Kati ilma karuta.

Sõna võtab Taju.space ja Welement tegevjuht:

Kohtusime Taaviga ühel tema esinemistest. Näha oli, et ta teab täpselt millest räägib ning need paar muret, mis mul olid LinkedIn'i ja Facebookiga saaksid väga professionaalselt lahendatud.
Õppeprotsess oli mitmetahuline ja huvitav ning haaras kogu internetis turundamise valdkonda tervikuna.

Nagu paljud teisedki arvasin ka mina, et tean, kuidas Facebooki boostimine käib ega mõelnud eriti sellele, et igal jäämäel on ka alumine osa, mille oskuslik kasutamine annab kampaaniat tehes hoopis teised tulemused ning laikide kogumise asemel saab tõepoolest teha reaalset müüki.

Olen digiturunduse spetsiifika jätnud Social Fly hooleks ning ma võin rahulik ja kindel olla, et kõik töötab nii kuis peab ning ma ei pea nendele teemadele ise üldse mõtlema.

 Soovid teada mida teie ettevõte võiks digiturunduses veelgi paremini teha? Broneeri endale tasuta digiturunduse diagnostika konsultatsioon siit.

Soovid saavutada digiturundusega samasuguseid tulemusi?

Broneeri Tasuta Strateegia Sessioon

Previous
Previous

Liven sotsiaalmeedia kampaania

Next
Next

Digiteater.ee lansseerimine