
5 põhjust, miks tugev digiturunduse strateegia aitab ROI-d parandada
Mitte kõik ettevõtted ei suuda oma investeeringutasuvust (ROI) maksimeerida, hoolimata sellest, et nad investeerivad märkimisväärseid ressursse digitaalsetesse turunduskampaaniatesse. Siin on viis põhjust, kuidas tugev digiturunduse strateegia aitab ROI-d parandada.

5 taktikat parendamaks oma remarketing ehk taasturundus strateegiat
Remarketing ehk taasturundus kampaaniad võivad olla võimas tööriist ettevõtetele, kes soovivad oma konversioonimäärasid tõsta. Selles artiklis käsitleme viit taktikat, mis aitavad teil remarketing kampaaniaid täiustada ja konversioone suurendada.

38 populaarset üleskutse tegevusele (CTA) näidet, mis panevad inimesed klikkima
Kuidas panna inimesed teie kodulehel soovitud tegevust ette võtma? Üks tõhusamaid viise selleks on hästi koostatud üleskutse tegevusele (CTA ehk call-to-action). Siin on inspiratsiooniks 38 näidet tõhusatest CTA-fraasidest, mis innustavad tegevusele.

7 viisi, kuidas e-kaubanduses suurendada klientide lojaalsust
Tänasel digiajastul arenevad e-kaubandusega tegelevad ettevõtted kiiremini kui kunagi varem. Kuid tohutu konkurentsi ja üha nõudlikumate klientidega on püsiklientide hoidmine muutumas väljakutseks. Selles artiklis käsitleme seitset tõhusat strateegiat, mis aitavad teil suurendada klientide lojaalsust ja meelitavad neid teie e-poodi uuesti külastama.

4 põhjust, miks lõpetada põdemine fännide arvu pärast
Ettevõtte omaniku või turundusjuhina olete võib-olla avastanud end stressis selle pärast, kui palju teie kaubamärgil on sotsiaalmeedias fänne. Lõppude lõpuks, kas fännide arv ei ole otseselt seotud teie turundustegevuse eduga? Siin on neli põhjust, miks lõpetada muretsemine fännide arvu pärast ja hakata keskenduma oma turundusstrateegia teistele aspektidele.

Kuidas teha korralik sotsiaalmeedia turundusaudit?
Sotsiaalmeedia turundusest on saanud iga digiturunduse plaani lahutamatu osa. Kui teil on selge arusaam kui hästi teie sotsiaalmeedia turundus toimib, siis saate oma jõupingutustest maksimumi võtta. Sotsiaalmeedia turundusauditi läbi viimine võib olla kasulik harjutus igas suuruses ettevõtetele, kuna see võib aidata teil kindlaks teha parendusvaldkonnad ja võimaldab ka ära näha, mis juba hästi töötab.

Muutke oma sisu silmapaistavaks neid 7. näpunäidet järgides
Internetis oleva sisu ülekülluse tõttu võib olla raske oma sisuga silma paista. Olenemata sellest, kas kirjutate blogipostitusi, loote videoid või koostate esitlusi, aitavad need 7. nõuannet kindlasti luua sisu, mis köidab teie publiku tähelepanu ja paistab silma. Selles artiklis arutleme, kuidas konkreetseid tehnikaid kasutades luua ainulaadset ja meeldejäävat sisu.

9 peamist sammu oma digiturunduse süstematiseerimiseks
Kas soovite teie asutuse digiturundus oleks süstemaatilisem? See artikkel annab ülevaate olulistest sammudest, mis on vajalikud teie digiturunduse strateegia süstematiseerimiseks. Neid 9. peamist sammu järgides saate tagada, et teie digiturunduse jõupingutused on sujuvamad ja tõhusamad.

Mida teha sotsiaalmeedias negatiivsete kommentaaridega?
On paratamatu, et mingil ajahetkel kirjutab teile keegi teie asutuse sotsiaalmeedia lehtedele või postitustele negatiivseid kommentaare. Olgu tegemist lihtsa lahkarvamuse või täiemahulise rünnakuga, on oluline teada, kuidas olukorda konstruktiivselt ja positiivselt käsitleda.

10 levinud viga, mida sisuturundajad peavad kindlasti vältima
Sisuturundus võib olla väga tõhus viis brändi tuntuse, kodulehe liikluse ja müügipäringute suurendamiseks. Sisuturundajana on oluline olla kursis levinud vigadega, mis võib maksta teile väärtuslikku aega ja raha. Siin on 10 peamist sisuturunduse viga, mida peaksite iga hinna eest vältima.

Kõige levinumad põhjused, miks teie e-maili kampaaniad ebaõnnestuvad
Kui teie e-maili kampaaniad ei anna soovitud tulemusi, võib selle põhjuseks olla mitmed erinevad tegurid. Siin on mõned levinumad põhjused, miks e-maili kampaaniad ebaõnnestuvad.

12 põhjust, miks kuvada oma ettevõtte kultuuri sotsiaalmeedias
Ettevõtte kultuur on oluline mitmel põhjusel. See võib aidata töötajaid meelitada ja hoida, parandada suhtlust ja koostööd ning tõsta moraali ja tootlikkust. Oma ettevõtte kultuuri kuvamine sotsiaalmeedias võib aidata neid eeliseid võimendada. Selles artiklis toome välja 12 põhjust, miks oma ettevõtte kultuuri sotsiaalmeedias reklaamimine on hea mõte.

7 ideed, kuidas teha digiturundust väikese eelarvega
Tänapäeva digimaailmas peavad ettevõtted sageli investeerima aega ja raha selleks, et digiturunduses edumaad saavutada. Sellegipoolest on ettevõtetel endiselt võimalusi digiturunduse tegemiseks väikese eelarvega. Selles artiklis anname 7 ideed, kuidas ka piiratud eelarvega tõhusalt digiturundust teostada.

Miks Metaverse on digiturunduses järgmine suur asi?
Viimastel aastatel on digiturundus läbi teinud revolutsiooni. Metaverse virtuaalrealsuse platvorm on üks põnevamaid arenguid digiturunduse valdkonnas. See pakub uut võimalust klientideni jõudmiseks ja nendega suhete arendamiseks interaktiivses ja kaasahaaravas keskkonnas.

Miks kasutada Facebooki reklaamis 63206 tähemärgi võimalust?
Facebookis reklaami tegemine on tõhus viis suure vaatajaskonnani jõudmiseks ning eduka reklaami loomisel on üks olulisemaid kaalutlusi tähemärkide arv. Tähemärkide arv määrab reklaamis sisalduva teksti pikkuse ja võib varieeruda 25 tähemärgist 63 206 tähemärgini. Paljude ettevõtete jaoks võib olla keeruline mõista, miks nad peaksid reklaamide loomisel kasutama kuni 63206 tähemärgi võimalust.

8 peamist põhjust, miks ettevõtted digiturundusega tulemusi ei saavuta
Paljudel ettevõtetel on raskusi digiturunduse kampaaniatega häid tulemusi saavutada, kuigi nad on teinud digiturundust juba aastaid.. Selles artiklis uurime 8. peamist põhjust, miks ettevõtetel ei õnnestu oma digiturundusega tulemusi saavutada.

8 tegurit, millega kindlasti arvestada sisuloome strateegia koostamisel
Tõhusa sisuloome strateegia loomine on oluline iga ettevõtte jaoks, kes soovib oma valdkonnas konkurentsis püsida. Õige lähenemisega saavad ettevõtted luua sisu, mis samastub nende sihtrühmaga ja suurendab bränditeadlikkust. Selles artiklis käsitleme 8. tegurit, mida tuleks eduka sisuloome strateegia koostamisel alati arvesse võtta.

12 põhjust, miks sotsiaalmeedia turundus on hädavajalik väikeettevõttele
Sotsiaalmeedia turundus on väikeettevõtete jaoks üks kuluefektiivsemaid ja tõhusamaid viise oma kliendibaasi laiendamiseks ja kaubamärgi tuntuse suurendamiseks. Selles artiklis käsitletakse 12. peamist põhjust, miks sotsiaalmeedia turundus on väikeettevõtete turunduses hädavajalik.

Kuidas SEO ehk kodulehe optimeerimine on kulutõhus meetod müügi kasvatamiseks?
Kodulehe otsingumootoritele optimeerimine ehk SEO on kulutõhus viis aidata ettevõtetel oma eesmärke saavutada. SEO annab ettevõtetele võimaluse oma sisu optimeerida, muutes klientidel nende brändi veebist üles leidmise lihtsamaks. See on strateegia, mida saab kasutada mitmel erineval viisil ja mida saab kohandada iga eelarvega.

Miks on hea aeg-ajalt teha oma kodulehele analüüs?
Oluline on regulaarselt analüüsida kodulehe toimivust, et veenduda, et see on optimeeritud kasutajakogemuse ja soovitud tulemuste saavutamiseks. Selle artikli eesmärk on uurida, miks on aeg-ajalt kodulehe analüüsi tegemine kasulik.